ח"כ דיסטל בשיחה אישית: "אחרי המלחמה אפתח הכל"

איתי גדסי No Comments on ח"כ דיסטל בשיחה אישית: "אחרי המלחמה אפתח הכל"

ח"כ גלית דיסטל חושפת ביקורת חריפה על ראש הממשלה, בשיחה אישית עם פעילה חברתית המזוהה עם השמאל: "כעס עצום כלפי נתניהו. הוא לא המלאך שפעם הערכתי. ימי הממשלה הזו ספורים. אחרי המלחמה אפתח הכל"

צילום: חיים צח /לע"מ
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

התכתבות שנחשפה בין שרת ההסברה לשעבר, חברת הכנסת גלית דיסטל אטבריאן מהליכוד, עם פעילה חברתית חושפת ביקורת חריפה על ראש הממשלה נתניהו. "יש לי כעס עצום כלפי נתניהו. זעם ששורף אותי מבפנים. הוא שבר אותי ואני סותמת את הפה במאמץ עליון כרגע כי ישראל נמצאת בסכנה קיומית של ממש".

עוד הוסיפה דיסטל, כי "נתניהו הוא דמות עגולה ומורכבת. מסתבר שהוא גם לא המלאך שפעם הערכתי. המציאות מורכבת. את מה שיש לי לומר עליו אני אומר, אבל לא בזמן מלחמה".

היא העריכה כי "הימים של הממשלה הזו ספורים. בשורה התחתונה אנחנו היינו על ההגה והמדינה במצב נורא", והבטיחה: "דקה אחרי שהמלחמה מסתיימת אפתח הכל".

עוד ציינה השרה לשעבר: "אני כבר לא חברה בממשלה, התפטרתי. את הזעם האישי על נתניהו אני מכילה כבר כמה חודשים. הזעם על המפלצות שגדלו תחת הממשלות שלו בצפון ובדרום הוא מה ששבר אותי וגרם לי להתפטר". לדבריה: "עד השבת השחורה הייתי משוכנעת שנתניהו הוא מר ביטחון".



0 תגובות